FANDOM

Trening - tryb gry występujący od Worms Armageddon. Początkowo wyglądał jak późniejsze próby - obok treningu podstawowego, za który odblokowywało się dostęp do dalszej części kampanii, uczestniczyło się tu w pięciu konkurencjach (lot super-owcą, zbieranie skrzyń liną, strzelanie strzelbą do tarcz, wysadzanie tarcz granatami i niszczenie staruszek). W Worms 3D trening zaczął uczyć zasad gry. Znalazło się w grze 5 misji treningowych (4 uczące i sprawdzian), po których dostawało się specjalną mapę treningową Strzelnica, na której można było potestować umiejętności poprzez strzelanie w tarcze. W Worms Forts: Oblężenie ponownie było identycznie skonstruowanych 5 misji treningowych, ale niestety bez strzelnicy, prawdobodobnie ze względu na niezniszczalność terenu. W Worms 4: Totalna Rozwałka trening obejmował 3 misje, podczas których cały cas trwała nauka i tak naprawdę nie było misji-sprawdzianu. Z kolei w Worms Reloaded są trzy misje treningowe uczące oraz trzy różne strzelnice. Na nich gracz może ustalać wiatr, poziom wody, oraz cele i atrapy robali.

Edytuj