< Poprzednia misja

Poziom trudności - 3/5

Typ - Deathmatch

Przeciwnicy - 6

Jak przejść?Edytuj

I w końcu mamy finał. Okazuje się, że łatwiejszy niż można by przypuszczać.

Podnieś skrzynię z teleportem, a potem przy użyciu liny przeskocz na sąsiedni spodek. Zabierz skrzynię, a wroga zepchnij do wody. W drugiej turze ponownie wybierz linę i przy jej pomocy przedostań się na nisko lecący spodek. Zepchnij stamtąd jednego wroga, a następnie ustaw się tak, by nie mógł cię wypchnąć drugi z nich. Trzecim robalem teleportuj się na platformę ze skrzynkami. W kolejnych turach staraj się zestrzelić robala na słupie. Zepchnij też drugiego z przeciwników z nisko lecącego spodka. Gdy zbierzesz już skrzynki z platformy, wleć plecakiem rakietowym na najwyżej lecący spodek i zepchnij stamtąd przeciwnika. Teraz pozostaje już tylko dokończyć dzieła - użyj superowcy, by zrzucić do wody robala na wysepce (alternatywnie którymś z robali na spodkach możesz tam zeskoczyć na spadochronie i wrzucić go do wody kijem baseballowym) i ewentualnie dobij robala na słupie (dla ułatwienia sobie zadania możesz tam podejść).

NagrodyEdytuj

Mapa Prądokrady z Kosmosu, Bank mowy Super-łotr